Obsługa social mediów2023-05-27T17:02:50+00:00
Prowadzenie fanpage

Obsługa social mediów

Firma aktywna w Social Mediach to znak dla klienta, że biznes ma się dobrze. Aktywny Fanpage to buduję markę, prestiż i wspomaga kontakt z klientem.

Typowe błędy firm w prowadzeniu social mediów

Założenie profilu firmy na Facebooku czy Instagramie nie jest trudne. Zajmuje tylko kilka chwil. Znacznie trudniejsze jest to, aby profil był skuteczny. Z tymi problemami spotkamy się najczęściej:

Brak regularności

Nieregularne dodawanie materiałów. Jeżeli nie ma aktywności w social mediach, to dla klienta — nie ma ich również w rzeczywistości, czyli czytając na wprost: firma słabo sobie radzi. Absolutne minimum to 1 post tygodniowo.

Monotonna treść

Ten sam styl postów, te same grafiki i  treści nie przykują uwagi klientów. Wręcz odwrotnie — odrzucą go. Należy zadbać o urozmaicenie i dodawać różne treści, realizacje, wideo, relację, aby utrzymać świeżość.

Stockowe zdjęcia

Zdjęcia kupione lub znalezione w internecie nie wpływają pozytywnie na zaufanie klienta. Sięganie po gotowce, zapala lampkę klientowi, czy firma jest godna zaufania, skoro nie ma swoich zdjęć.

Brak interakcji z klientem

Pozostawianie pytań bez odpowiedzi jest dużym błędem. Jeszcze gorzej to pozostawienie negatywnych opinii bez odpowiedzi — i to nawet w przypadku kiedy klient ma rację. Nie należy usuwać takich komentarzy, a wykorzystać je swoją korzyść (Tak! Można to zrobić).

Brak czasu i… pomysłów

To częsty problem. Nie każdy musi sie znać na prowadzeniu social mediów. Jesteś dobry w tym, czym zajmuje się Twoja firma.  Ważne jest, aby zdać sobie z tego sprawę, że ktoś może wymyślać treści za Ciebie i zadbać o wizerunek firmy w internecie.

Reklamy? A po co?

Profil, który ma małą liczbę obserwujących, rozwija się wolno i traci sporo na swojej na dynamice. Nie należy się bać reklam i promocji postów. Dzięki odpowiedniej strategii można to robić za niewielkie pieniądze. Nie musisz stracić tysięcy złotych na reklamę.

Pora to zmienić :)

Bezpłatna wycena w formie wideo

Wykorzystujemy doświadczenie w biznesie, aby wzmocnić Twoją markę na portalach takich jak Facebook czy Instagram.

Zobacz, jak budujemy zaufanie.

Wypełnij ankietę

… i zobacz materiał wideo specjalnie dla Ciebie

Jesteś zainteresowany opieką ofertą na Social Media? Boisz się podjąć decyzję i pomierzyć swój biznes w czyjeś ręce?

My to w pełni rozumiemy. Chcesz być pewien, że powierzasz swój profil w dobre ręcę, dlatego na starcie otrzymasz od nas do wypełnienia ankietę online. Na podstawie której otrzymasz od nas bezpłatną wycenę w formie wideo. Koniec z nudną i przekopiowaną ofertą.

Każdy klient jest dla nas indywidualny i tak też go traktujemy. Oferta będzie uszyta na miarę Twojego biznesu i konkurencji.

  • 1

    Dostosowanie oferty

    Na podstawie tych informacji mogą dostosować swoją ofertę, aby lepiej odpowiadała Twoim indywidualnym wymaganiom.

  • 2

    Precyzyjne określenie kosztów

    Dzięki temu możemy ocenić czas i wysiłek potrzebny do realizacji Twojego projektu oraz oszacować odpowiednie koszty. Ułatwia to uniknięcie nieporozumień i nieoczekiwanych opłat w przyszłości.

  • 3

    Personalizacja strategii

    Ankieta może zawierać pytania dotyczące Twojej grupy docelowej, celów biznesowych, preferencji wizualnych itp. Te informacje pomogą dostawcy usług dostosować strategię mediów społecznościowych do Twojej marki i osiągnąć lepsze rezultaty.

Cennik i oferowane pakiety

Pakiet Mini

PLN400netto
  • założenie lub optymalizacja istniejącego profilu
  • indywidualna strategia
  • 4 unikalne posty miesięcznie na 1 portalu
  • przygotowanie materiałów zgodnie z wytycznymi klienta
  • indywidualna szata graficzna
  • raportowanie wyników działań w formie comiesięcznego wideo

Pakiet Standard

PLN650netto
  • założenie lub optymalizacja istniejącego profilu
  • indywidualna strategia
  • 8 unikalnych postów miesięcznie na 1 portalu
  • przygotowanie materiałów zgodnie z wytycznymi klienta
  • indywidualna szata graficzna
  • raportowanie wyników działań w formie comiesięcznego wideo
  • analiza działań konkurencji
  • odpowiedzi na komentarze fanów pod postami

Pakiet Kompleksowy

PLN1000netto
  • założenie lub optymalizacja istniejącego profilu
  • indywidualna strategia
  • 8 unikalnych postów miesięcznie na 1 portalu
  • przygotowanie materiałów zgodnie z wytycznymi klienta
  • indywidualna szata graficzna
  • raportowanie wyników działań w formie comiesięcznego wideo
  • analiza działań konkurencji
  • odpowiedzi na komentarze fanów pod postami
  • 2 relacje/rolki na FB lub Instagramie
  • Organiczne pozyskiwanie nowych fanów
  • Odpowiedzi na wszystkie wiadomości klientów

Dlaczego warto prowadzić social media?

  • Poprawa wizerunku i budowanie lojalności klientów

    Żyjemy w czasach internetu. Jeżeli firma nie istnieje w sieci, to po w głównej mierze nie istnieje w rzeczywistości. Jak łatwo poprawić wizerunek firmy? Właśnie dzięki Social Mediom. Dzięki systematycznym wpisom (np. na Facebook’u) możemy pochwalić się nowymi realizacjami, promocjami. Klient musi widzieć, że biznes ma się dobrze i nie narzeka na brak pracy.

  • Zwiększenie zasięgu i dotarcie do nowych potencjalnych klientów

    Platformy społecznościowe pozwalają na dotarcie do szerokiej i zróżnicowanej grupy odbiorców, którzy mogą być zainteresowani oferowanymi produktami lub usługami. Dużą rolę odgrywają tutaj bliscy i znajomi. Sam jako konsument chętniej skorzystasz z usług jakiejś firmy, jeżeli zobaczysz, że jest polubiona przez Twojego znajomego.

  • Monitorowanie opinii i komunikację z klientami

    Regularne monitorowanie komentarzy, recenzji i pytań na profilu marki pozwala na identyfikację problemów i potrzeb, a także na szybką i skuteczną odpowiedź, co pomaga zwiększyć zaufanie i lojalność klientów. Ponadto Facebook pozwala na bezpośredni kontakt z klientami, co umożliwia rozwiązywanie problemów i odpowiadanie na pytania. Dzięki temu można poprawić jakość obsługi i zwiększyć zadowolenie klientów.

  • Promocja produktów i usług

    Dzięki możliwości targetowania reklam do określonej grupy odbiorców, można skupić się na najbardziej wartościowych klientach i zwiększyć efektywność kampanii promocyjnych. Ponadto promocja produktów i usług na Facebooku pozwala na zbieranie informacji i analizowanie danych na temat zachowań i preferencji klientów, co umożliwia dostosowywanie strategii marketingowej i poprawianie skuteczności działań.

  • Utrzymywanie kontaktu z rynkiem i partnerami w biznesie

    Social media są miejscem, gdzie można monitorować opinie i potrzeby rynku, a także wymiany doświadczeń i informacji z innymi przedsiębiorcami. Warto wykorzystać potencjał, jaki daje Facebook w utrzymywaniu kontaktu z rynkiem i partnerami w biznesie np. oznaczając firmy czy producentów, z którymi współpracujemy. To powoduje poprawę stosunków, większe zasięgi i wizerunek, na którym tak bardzo nam zależy.

Wideo z podsumowaniem prac – co miesiąc

Nie jesteśmy fanami raportów pdf’ów i samych liczb, które niewiele mówią. Znamy się na swojej pracy i co miesiąc przedstawimy Ci nasze działania i efekty w formie wideo.

Wszystko w czytelnej formie w prostym języku.

Niezależnie który z pakietów wybierzesz, możesz liczyć na comiesięczny raport w wersji…. wideo. Czytelny, prosty i uczciwy. Opowiemy Ci co miesiąc o przeprowadzonej pracy i jej efektach.

FAQ – Najczęściej zadawane pytania

O co klienci pytają najczęściej?