Czym jest audyt marki?
Audyt marki to rozbudowane badanie pozwalające zweryfikować czy Twoja firma działa tak jak myślisz, lub rzeczywistość jest całkiem inna, ale jeszcze nie zauważyłeś/aś.
Prowadzenie biznesu nie jest proste. Wymaga czujności we wielu aspektach jednocześnie. Bardzo często w pogoni za dniem, kolejnymi klientami, zleceniami nie zauważamy, że coś ucieka. Ilość klientów i rentowność spada, konkurencja radzi sobie coraz lepiej. Opinie klientów jakoś mniej przychylne.
„Kieruj swoim interesem, bo inaczej on Tobą pokieruje” – Benjamin Franklin
73%
klientów zwraca uwagę na jakość obsługi, bardziej niż na cenę usługi lub produktu
43%
konsumentów chętniej wydaje pieniądze na markę, której ufa i z którą się utożsamia
90%
kupujących ufa osobistym rekomendacjom innych osób, podczas gdy tylko 33% klientów ufa komunikatom firmowym i reklamom.
Kiedy warto przeprowadzić audyt marki?
Jak przebiega proces audytu marki?
Krok 1.
Ankieta dla właściciela firmy
Krok 2.
Rozbudowany audyt marki
Krok 3.
Wnioski i strategia
Lekturę audytu marki masz już za sobą. Pora wdrażać elementy, które wymagają poprawy. Wszystkie wskazówki, które otrzymasz ode mnie są przejrzyste i jasne. Poradzisz sobie z ich wdrażaniem i realizowaniem dalszej strategii. Pamiętaj, żeby wyznaczać sobie cele w perspektywie określonego czasu. Pozwoli Ci to mierzyć, czy podejmowane działania przynoszą efekty.
Jeżeli będziesz potrzebował wsparcia, możesz na mnie liczyć. Pomogę rozwinąć Twój biznes w oparciu o podjęte wnioski i strategię. Więcej szczegółów w zakładce Rozwój Biznesu.
Czy informację na temat audytowanej firmy są bezpieczne?
Wszystkie informacje na temat Twojej firmy są bezpieczne w Biznes Rangers. Na początku współpracy podpisujemy umowę o zachowaniu poufności (NDA). Informacje dotyczące procesów i systemów firmy są w pełni chronione.
Audyt Firmy
Otwórz się na nowe możliwości. Przeprowadź analizę konkurencji i swojego biznesu.