Dla kogo lokalne SEO?
Prowadzisz lokalną działalność i pozyskujesz klientów w siedzibie swojej firmy lub w najbliższym regionie? Pozycjonowanie lokalne powinno być głównym kierunkiem marketingowym. Twoja firma musi być widoczna w wynikach wyszukiwania. Pomyśl sam, jak wyszukujesz jakichś firm lub usług? Używasz do tego wyszukiwarki Google. Tak też robią wszyscy. Dzięki SEO zdobądź wysokie pozycje w lokalnych wynikach wyszukiwania i wykorzystaj możliwości, jakie daje świetna widoczność w Google. Zdobywaj klientów bezpośrednio z wyszukiwarki.
Pozycjonowanie lokalne (lokalne SEO) polega na wdrożeniu optymalizacji na Twoją stronę oraz na działaniach poza nią. Podnoszą one widoczność Twojej witryny w wynikach wyszukiwania na zapytania związane z Twoją branżą oraz regionem – najczęściej miastem, w którym prowadzisz działalność.
Lokalne pozycjonowanie jest polecane szczególnie firmom, które działają na terenie wybranej dzielnicy (np. Giszowiec) , w obrębie całego miasta (np. Zabrze), a także w jego najbliższej okolicy lub jakiegoś konkretnego regionu (np. Trójmiasto, Beskidy etc.)
Korzyści z pozycjonowania lokalnego
Rozwiązaniem do skutecznej widoczności Twojej marki na lokalnym rynku jest opracowanie odpowiedniej strategii. Zakłada ona szczegółową analizę dotychczasowej strony internetowej, zrozumienia intencji użytkownika i oraz analizy konkurencji. W moim pozycjonowaniu lokalnym nie chodzi o wybicie mało znaczących fraz na top1 i odhaczeniu pracy jako wykonanej. To zadanie wykonuje się w jasnym celu: zwiększenie ruchu na stronie, przyciągnięciu potencjalnych klientów i zwiększeniu konwersji.
97%
konsumentów w 2021 r. korzystało z wyszukiwań online, aby znaleźć lokalną firmę
34% z nich wyszukiwało lokalne firmy codziennie, a 73% raz na tydzień.
76%
osób, które wyszukały lokalną firmę w Google, odwiedziły ją w ciągu 1 dnia.
28% z nich zakończyło się bezpośrednią sprzedażą.
58%
firm nie jest zoptymalizowanych pod wyszukiwania lokalne.
Zaledwie 30% biznesów posiada strategię na rozwój zasięgu lokalnego
Jak przebiega proces pozycjonowania w Biznes Rangers?
Jasne i uczciwe zasady współpracy od początku do końca. Wiesz dokładnie za co płacisz i co otrzymujesz.
Krok 1.
Rozmowa, research, ustalenie współpracy
Krok 2.
Przygotowanie strategii SEO
Krok 3.
Naprawa błędów technicznych
Krok 4.
Optymalizacja treści
Krok 5.
Profil Google Moja Firma
Krok 6.
Ekspozycja biznesu
Pozycjonowanie to nie koszt. To inwestycja.
Podejmujesz się tego procesu, aby zarabiać więcej. Ilu klientów więcej musisz pozyskać, aby zarobić na koszty takiej usługi? Potencjał Internetu jest ogromny.